طرز لباس پوشیدن جذاب

ایده‌های جذاب برای انتخاب لباس عید

مقدمه

هر چه فصل زمستان را پشت سر می‌گذاریم و به فصل بهار نزدیک می‌شویم، همهمه و شلوغی بازار را بیشتر شاهد هستیم. دغدغه‌ی بسیاری از خانم‌ها و آقایان شیک پوش، خرید و انتخاب لباس‌هایی است، که از طریق آن بتوانند شیک‌ترین و جذاب‌ترین استایل را در دورهمی‌های عیدانه خود داشته باشند. به همین دلیل این روزها مرکز پخش لباس زنانه وقتی برای سر خاراندن ندارد. سوال بسیاری از افراد این است که چه لباس‌هایی برای عید مناسب است؟ اصلاً چه ترکیب رنگی را قرار است با هم ست کنیم تا زیباتر به نظر بیاییم؟ طرز لباس پوشیدن جذاب چگونه است؟ سوالات بسیار زیادی از این قبیل. پس برای اینکه سوالات ذهنی شما برطرف شده و به راحتی بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، با ما همراه باشید تا ایده‌های جذاب را خدمتتان ارائه کنیم.

ایده‌های جذاب برای انتخاب لباس عید

طرز لباس پوشیدن جذاب

قبل از اینکه به خرید لباس عید خود بپردازید، بهتر است از خود سوال کنید که یک لباس جذاب چه خصوصیاتی باید داشته باشد. یا اینکه چه چیزهایی را باید خریداری کنیم، که بتوانیم استایل شیک و جذابی برای سال نو ایجاد کنیم.

  • انتخاب یک کت و دامن زیبا برای بانوان

 اگر علاقه دارید که در مهمانی و دورهمی‌های عید خیلی شیک و  رسمی به نظر بیایید، بهتر است از کت و دامن‌ها به همراه جوراب شلواری‌های ضخیم استفاده کنید. قیمت این کت و دامن‌ها همانند کت و شلوارها در تولیدی لباس زنانه بسیار مقرون به صرفه‌تر از خرید از گالری‌ها می‌باشد. نکته حایز اهمیت آن است که از کت و دامن یا کت و شلوارهایی به رنگ‌های شاد استفاده نمایید. زیرا فصل بهار فصلی  پر از شوق و شور است.

  • استفاده و خرید پیراهن‌های مد روز

پیراهن‌های جدید هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها، گزینه‌ای بسیار ایده آل در داشتن تیپی جذاب هستند. در ایام عید به دلیل اینکه دید و بازدیدهای زیادی انجام می‌شود، بهتر است از پیراهنی استفاده شود که از مد نیافتد و  طبق مد‌ روز نظر همه را جلب کند. برای انتخاب پیراهن‌های زنانه می‌توانید با راهنمایی گرفتن از مرکز توزیع لباس‌های زنانه بهترین پیراهن را انتخاب نمایید.

پیراهن‌های مد روز مردانه

  • انتخاب شلوار مناسب

شلوارها یکی دیگر از آیتم‌هایی هستند، که در انتخاب آن‌ها باید دقت فراوان شود. شما می‌توانید انواع شلوارهای پنبه‌ای، کشی و کتان را انتخاب نمایید. اما اگر تصمیم دارید که تیپ اسپرتی داشته باشید، بهتر است شلوار کتان انتخاب شما باشد. حال اگر تیپ و استایل رسمی مورد علاقه و انتخاب شما بود، بهتر است از شلوارهای جینی که در فروشگاه‌های پوشاک عرضه می‌شوند، خریداری نمایید.

  • انتخاب کفش زیبا

از دیگر آیتم‌هایی که در داشتن یک تیپ جذاب عیدانه به شما کمک خواهد کرد، انتخاب کفش مناسب است. کفش‌ها مستقیماً با مدل کت یا مانتو یا پیراهن مردانه‌ای که قرار است بپوشید، ارتباط مستقیمی خواهد داشت. اول از مراکز پخش لباس‌های زنانه لباس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. سپس مطابق با آن کفش خود را انتخاب کنید. اگر تمایل دارید کت و شلوار بپوشید، کفش‌های پاشنه بلند انتخاب بسیار مناسبی هستند. اما اگر قصد پوشیدن مانتو یا لباس اسپرت را دارید، می‌توانید از کفش‌های اسپرت یا دیگر کفش‌ها استفاده کنید. اما بهتر است برای ایام دید و بازدید، از پوشیدن کفش‌های کتونی خودداری نمایید.

انتخاب کفش زیبا

  • انتخاب اکسسوری‌های جذاب

یکی دیگر از ایده‌هایی که به انتخاب لباس عید کمک می‌کند، استفاده از اکسسوری‌های جذاب می‌باشد. با استفاده از اکسسوری‌ها، می‌توانید جذابیت خاصی به استایل خود داده و آن را هیجان انگیزتر کنید. به  عنوان نمونه خانم‌ها می‌توانند از یک بند عینک جذاب یا یک گوشواره آویزی و گردنبند خاص استفاده کنند. در آقایان هم از ساعت مچی لوکس، عینک آفتابی چشمگیر یا کلاه شیک مورد استفاده خود قرار دهند. همچنین در آقایان، استفاده از کمربندهای زیبا هم جز دیگری از اکسسوری‌ها به حساب می‌آید. برای تهیه اکسسوری‌ها می‌توانید، در همان جایگاه‌های پخش لباس‌های زنانه آنها را به وفور یافت نمایید.

  • انتخاب رنگ مناسب لباس

اصولاً رنگ‌های لباسی که در تولیدی‌های لباس زنانه به چشم می‌خورد؛ بسیار متنوع و جذاب هستند. همین موضوع باعث سردرگمی شما در انتخاب نوع رنگ می‌گردد. برای انتخاب لباس عید از رنگ‌های شاد و متضاد استفاده کنید.زیرا با انتخاب رنگ شاد علاوه بر خلق یک استایل جدید، از نظر روحی و روانی بر شما تأثیر شگرفی خواهد داشت. اگر باز هم قرار بود برای مهمانی‌های رسمی رنگی انتخاب کنید، ما به شما رنگ آبی آسمانی یا همان آبی روشن را پیشنهاد می‌دهیم. ترکیب رنگ آبی با سفید یک استایل رسمی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

انتخاب رنگ مناسب لباس

  • خرید سرهمی یا جامت سوت‌ها

یکی دیگر از مدل لباس‌های زنانه‌ای که خیاط تولیدی‌های لباس زنانه به زیبایی آن را می‌دوزد، همین سرهمی‌ها می‌باشند. این سرهمی‌ها که شامل شلوار و شومیز ها هستند، برای دید و بازدیدها یک ایده جذاب مناسب می‌باشند. اصولاً هر دو یک رنگ می‌باشند، سپس به راحتی با انواع کیف و کفش قابل ست کردن هستند.

 سخن آخر

در این مقاله درباره طرز لباس پوشیدن جذاب توضیح داده شد. قاعدتا لباس مناسب برای هر مهمانی و ایام خاص کمی سخت و مشکل است. اما شما می‌توانید با ایده گرفتن و رعایت نکات بالا یک انتخاب خاص و اصولی داشته باشید. البته توجه به بودجه جیبتان، هم از نکات حائز اهمیت است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *