انواع پیراهن تابستانه، انتخابی جذاب برای فصل گرما

انواع پیراهن تابستانه، انتخابی جذاب برای فصل گرما

انواع پیراهن تابستانه، انتخابی جذاب برای فصل گرما

به علت گرمای بیش از حد و سوزان در فصل تابستان باید از لباس های روشن استفاده کرد تا از گرمازدگی جلوگیری شود. طراحان لباس تاثیرات روحی و احساسی رنگ ها در فصول مختلف سال را در نظر می گیرند، سپس با انواع طرح ها و پارچه های خنک و سبک برای دوختن دست به کار می شوند. نوع پارچه، مدل پوشش برای بیرون از منزل در طراحی این نوع پیراهن ها بسیار مهم است. در این مقاله که توسط تولیدی پوشاک زنانه آنالی تهیه شده، قصد دارد شما را با انواع پیراهن تابستانه در فصل گرما آشنا کند.

چه نوع پیراهنی مناسب فصل گرما است؟

پوشیدن لباس رنگ تیره مثل مشکی نور را جذب میکنند و در هوای گرم باعث می شوند که بیشتر گرما را احساس کنید. دمای بدن نیز بالا میرود بنابراین بهتر است در این فصل لباس های تیره کمتر استفاده شوند. برای دوخت و طراحی پیراهن های تابستانه پارچه های نرم و سبک مانند: نخی، کرسپو، تریکو، نخ پنبه، لینن و غیره انتخاب می شوند تا درجه حرارت بدن تنظیم شود.

طراحی پیراهن های بلند

با ایده گرفتن از طراحی لباس های سنتی شهرهای کشورمان یا کشورهای دیگر می توان انواع مختلف پیراهن را دوخت. معمولا پیراهن های تابستانه به شکل ساده و طرح دار هستند.

انواع پیراهن تابستانه از نظر قد

پیراهن های تابستانه با قدهای متفاوت دوخته می شوند و مشتری با توجه به نیازی که دارد قد پیراهن را انتخاب می کند. در زیر پیراهن های تابستانه و کاربردی که دارند توضیح داده شده:

  • پیراهن ماکسی
  • پیراهن مینی
  • پیراهن میدی

انواع پیراهن تابستانه، انتخابی جذاب برای فصل گرما

پیراهن ماکسی :

این نوع پیراهن ها قد بلندی دارند، پا ها را بطور کامل می پوشانند و اکثرا از قسمت کمر به پایین بدون دکمه طراحی می شوند. پیراهن های ساحلی، کفتان و دیگر مدل ها از گروه پیراهن های ماکسی بوده که واجب است هر خانمی داخل کمد لباس خود داشته باشد. ماکسی ها گزینه خوبی برای فصل گرما در منزل و بیرون از منزل هستند. ماکسی بدون آستین را می توان زیر مانتو بلند و یا کوتاه جلو باز پوشید تا یک استایل شیک داشته باشید، همچنین ساحلی های آستین دار با وجود راحتی و خنک بودن می توانند جایگزین مانتو شوند.

 پیراهن مینی:

پیراهن های مینی با قدی کوتاه تا زیر باسن با طرح های متنوع طراحی می شوند. این پیراهن ها همیشه ترند هستند، همچنین محبوب اکثر خانم هاست. به دلیل راحت بودن گزینه مناسبی برای استفاده روزانه در منزل و یا لباس خواب می باشند. طراحان لباس بهتر است برای دوخت این مدل پیراهن از پارچه نخی استفاده کنند.

پیراهن میدی:

پیراهن های میدی با قدی متوسط تا روی زانو هستند نه کوتاهی پیراهن های مینی را دارند و نه مثل پیراهن های ماکسی دست و پا گیر. بسیار راحت بوده و در منزل استایل شیکی به ما می دهند. یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب پیراهن های تابستانه برای همه به خصوص مناسب خانم هایی که صاحب فرزند هستند، می باشد به این دلیل که پیراهن میدی نسبت به مدل مینی پوشیده تر است.

پیراهن های کاربردی تابستان

بیشترین پیراهن هایی که در تابستان کاربرد دارند پیراهن هایی هستند با جنس پارچه خنک و سبک با مدل های متنوع که با پوشیدنشان احساس راحتی داریم در زیر چند نمونه ذکر شده.

  • پیراهن های آزاد
  • پیراهن های فون زنانه
  • پیراهن های پترن

پیراهن های آزاد

پیراهن هایی که سایز بزرگ دارند و آزاد هستند با پوشیدن آنها حس راحتی به شما دست میدهد در روزهای گرم تابستان، گرمای بیش از حد شما را اذیت میکند، پیراهن های آزاد گزینه مناسبی هستند که می توانند طرح های متنوعی داشته باشند. این نوع پیراهن یک انتخاب مناسب برای فصل تابستان است. انواع ساحلی، کفتان، خفاشی و … از این مدل پیراهن می باشند.

پیراهن های فون زنانه

پیراهن های فون از قسمت کمر تنگ هستند به سمت قد دامن گشاد تر می شوند مدل های متنوعی دارند. پیراهن فون بسیار شیک بوده و تنخور زیبایی به شما می دهند اغلب افراد با سایزهای متفاوت می توانند از این نوع پیراهن استفاده کنند. معمولا همه خانم ها پیراهن های فون را در کمد شان پیدا می کنند.

پیراهن های طرح دار(پترن)

پیراهن های پترن دار یکی دیگر از پیراهن هایی هستند که در تابستان زیاد استفاده می شوند. پارچه هایی که در این مدل ها به کار می برند طرح های بیشماری دارند اغلب طرح های گل گلی، راه راه، اشکال هندسی، شخصیت های فشن خارجی و … در آنها به کار رفته. این نوع پیراهن ها به دلیل پترن بودنشان بر خلاف پیراهن های ساده سایز افراد را بزرگتر نشان می دهند. بهتر است در کنار پیراهن طرح دار از روسری ساده با کتونی سفید استفاده شود.

انواع پیراهن تابستانه، انتخابی جذاب برای فصل گرما

برای انتخاب پیراهن تابستانه باید نکاتی را مد نظر داشت از جمله:

  1. جنس پیراهن
  2. سبک
  3. استایل
  • جنس پیراهن:

باید در نظر دشت از پارچه های مرغوب، بدون آبرفت، خنک، سبک، لطیف، بادوام و … برای پیراهن های تابستانه استفاده کرد مانند:نخی، لینن، الیاف، پنبه، بابوس و … . پارچه های نخی با کیفیت بالا از همه سبکتر بوده، طرح پذیری بالایی دارند، خنک و بسیار لطیف هستند معمولا بیشتر پیراهن ها با پارچه های نخی دوخته می شوند. بعد از پارچه نخی لینن گزینه خوبی است به دلیل سبک بودن، دوام بالا و تنوع رنگی زیبای این پارچه ها، نه تنها برای پیراهن بلکه لباس های دیگر گزینه مناسبی می باشند.

  • سبک:

برای اکثر خانم ها سبک و مدل لباس مهم است. برخی هم سادگی را می پسندند و مشکل پسند نیستند. خانم هایی که مدل پیراهن برایشان اهمیت دارد انتخاب سختی خواهند داشت. اگر پیراهن مد نظرشان را پیدا نکردند طرح مورد نظر را به خیاط میدهند تا برایشان بدوزد.

  • استایل:

استایل کردن به این منظور است که ببینیم پیراهن تابستانه ما با کدام مدل کفش، روسری و یا مانتو باید ست شود تا یک استایل شیک داشته باشیم. مثلا برای پیراهن های پترن بهتر است از شال و روسری های تک رنگ استفاده کرد در مقابل برای پیراهنی که ساده است، با روسری طرح دار ست کنیم. خانم هایی که کتونی سفید می پوشند، می دانند با هر استایلی زیباست.

اگر از مطالب گفته شده هنوز پاسخ سوال خود را دریافت نکرده اید مشاورین ما راهنمای شما هستند با ما در ارتباط باشید .

سخن پایانی:

از مطالب گفته شده متوجه شدیم پیراهن های تابستانه تنوع و طرح های بالایی دارند قبل از انتخاب باید به نکاتی از جمله: جنس پیراهن،رنگ،قد و اینکه چه استایلی می خواهیم داشته باشیم توجه کرد.شما می توانید از عمده فروش پوشاک زنانه آنالی انواع پیراهن های تابستانه را تهیه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *