رنگ های بهاری مناسب برای استایل بهاره

رنگ های بهاری مناسب برای استایل بهاره

شاید شما به استایل خود بسیار اهمیت می دهید پس مهم است نکاتی را در خصوص داشتن استایل خاص و جذاب رعایت کنید. برای هر فصلی پالت رنگ در نظر گرفته شده است. یک پالت رنگی واقعی بهاری پر از سایه های گرم، روشن و شفاف هستند. لباس هایی با ترکیب رنگ های بهاره باعث شیک شدن استایل شما می شوند. در این مقاله که توسط تولیدی پوشاک زنانه آنالی تولید کننده لباس زنانه می باشد، تهیه شده برای شما استایل با رنگ های بهاره را شرح داده است.

پالت بهار

همانطور که بهار همیشه حس زندگی و نو شدن را در ما به وجود می آورد پالت رنگ های بهاری گرم، سبک، روشن و تازه است این رنگ ها الهام گرفته از طبیعت مانند گل های زرد، آبی آسمانی، شکوفه های صورتی، سبزه ها، یاس بنفش و … می باشند. استفاده از این رنگ های شاد بهاری در روحیات افراد نیز باعث شادی و انرژی مثبت می شود. نکته قابل توجه این است که باید بدانید کدام رنگ ازپالت مناسب ما می باشد. مشاورین ما شما را در این خصوص راهنمایی می‌کنند تا با بهترین ترکیب رنگ‌ها برای احساس واقعی‌ و اعتماد به نفس شما ارائه دهند.

نکاتی که باید در انتخاب رنگ های استایل رعایت کرد؟

قبل از خرید لباس برای داشتن استایل شیک باید یکسری نکات را در نظر گرفت تا خرید رضایت بخش داشته باشید.

  • رنگ پوست
  • رنگ موها
  • ترکیب دو تا سه رنگ
  • ست کردن رنگ های روشن و تیره

رنگ پوست

با در نظر گرفتن رنگ پوست بهتر است ار تناژ رنگ هایی استفاده شود که به پوست شما نزدیکتر باشد. مثلا داشتن پوست تیره با رنگ های خیلی جیغ  ظاهر خوبی نخواهد داشت . برای این مشکل بهتر است رنگ های شفاف تر انتخاب شود.

رنگ موها

موهای بلوند و یا مشکی در داشتن استایل زیبا و متفاوت موثرند ولی انتخاب برای موهای روشن سخت تر می شود باید در نظر داشت چه رنگی مناسب موهای روشن می باشند.

رنگ های بهاری مناسب برای استایل بهاره

ترکیب دو تا سه رنگ

تک رنگ بودن در استایل بهاری جالب نیست توصیه می شود از ترکیب دو یا چند رنگ در استایل بهاره استفاده شود لباس هایی با طرح های گل گلی در این فصل بسیار زیباست.

ست کردن رنگ های روشن و تیره

در کنار رنگ روشن مثل سفید یک رنگ خنثی دیگر مانند قهوه ای و یا مشکی استفاده شود .البته باز این مورد به سلیقه افراد بستگی دارد.

بیشترین رنگ های بهاری پر کاربرد در طراحی لباس

در بهار شاهد تنوع بسیاری از رنگ ها در لباس ها هستیم که جذابیت بسیاری در استایل ما دارند. اگر داشتن استایل مناسب هر فصل برای شما مهم است توصیه می شود پالت رنگ های مخصوص هر فصل را بشناسید و در استایل خود به کار ببرید. می توان ترکیبی از رنگ های آبی آسمان برای شلوار و سفید برای مانتو در استایل استفاده کرد و یا برعکس، این ترکیب در حین سادگی بسیار زیباست. یک روسری با نقش هایی از ترکیب دو یا سه رنگ با کتونی های سفید استایل بهاری را کامل می کند.

اگر لباس‌ هایتان کمی ساده به نظر می‌رسند، اضافه کردن کنتراست بیشتر بین رنگ‌ها یا سطوح روشن و تیره در لباستان می‌تواند به شما احساس شادی بهاری را بدهد.

علاوه بر لباس اکسسوری هایی مانند عینک، گلسر، گوشواره وغیره می توانند جزئی از استایل شما باشند و ( تا) جذابتر به نظر برسید  در زیر بیشترین رنگ هایی که در فصل بهار استفاده می شوند ذکر شده است.

  • سفید
  • آبی آسمانی
  • صورتی روشن
  • سبز
  • نارنجی
  • سرخابی
  • یاسی
  • قرمز

سفید 

با توجه به گرمای هوا در فصل بهار رنگ سفید همیشه در لباس ها کاربرد زیادی دارد و می توان در کنار اکثر رنگ ها استفاده شود تا استایل شیک داشته باشیم. مثلا آبی، مشکی، کرم، سبز، صورتی و … همچنین پوشیدن کفش و کتونی های سفید با هر استایلی می تواند زیبا باشد.

آبی آسمانی

انتخاب آبی آسمانی در لباس حس شادابی به ما می دهد این رنگ یک رنگ خنثی می باشد می توان با رنگ های پاستیلی ست شود. با ترکیب رنگ آبی به همراه سفید و یا صورتی می توان استایل شیکی داشت.

صورتی روشن

رنگ صورتی همیشه مورد علاقه خانم هاست و طرفداران خاص خود را دارد. از این رنگ لطیف بیشتر برای شال، مانتو یا اکسسوری مثل عینک، دستبند، گلسر و کیف استفاده کرد. صورتی رنگی جذاب و پرکاربرد است.

سبز

یکی از رنگ هایی که در فصل بهار مورد پسند اکثر افراد قرار می گیرد رنگ سبز است. این رنگ تنوع بسیاری دارد از جمله سبز پسته ای، زمردی، زارا، درباری و … یکی از رنگ هایی می باشد که هر خانمی باید در کمد لباس های خود داشته باشد. رنگ سبز آرامش خاصی دارد.

نارنجی

رنگ نارنجی نیز در پالت رنگ های بهاره قرار دارد استفاده از این رنگ در استایل بهاره به ما حس هیجانی و شادابی می دهد. نارنج باید با رنگ های خنثی مثل صورتی و سفید ترکیب شود تا بتوان یک استایل زیبای بهاره داشت.

یاسی

رنگ یاسی یک رنگ خنثی است بسیار شیک آرام و استایل ساده به ما می دهد. رنگ های مکمل با یاسی مانند سفید، آبی یخی، آبی نفتی و دیگر موارد پیشنهاد می شود. پوشیدن مانتو یا شومیز یاسی رنگ با شلوار جین یخی استایل شما را بهاری می کند. این رنگ از نظر روحی حس خوبی به ما می دهد.

قرمز

قرمز از رنگ های گرم می باشد با ترکیب سفید و مشکی می توان استایل شیک داشت

اواسط اردیبهشت هوا رو به گرمی می رود و بیشتر لباس های رنگ روشن با پارچه های نخی استفاده می شود. با انتخاب این نوع پارچه تا حدودی از تعریق بدن جلوگیری می شود.

چگونه می توان با پالت بهاری رنگ های شگفت انگیزتری به استایلمان اضافه کنیم؟

زمان انتخاب رنگ لباس باید در نظر داشت این رنگ ها به پوست ما می آید یا نه با شناخت رنگ پوست، رنگ چشم، رنگ موهای خود می توان ترکیب پالت رنگی بهاری را بهتر درک کرد. این بدان معنا نیست که هرگز نمی‌توانید به رنگ‌های سایر قسمت‌های پالت بهار نزدیک شوید، فقط بهترین بخش برای رنگ پوست و سطح کنتراست شماست.

وقتی صحبت از ترکیب رنگ به میان می‌آید، یا یک رنگ خنثی و روشن را جفت می‌کنید، یا دو یا چند رنگ روشن را در استایل خود قرار می‌دهید. می توان موهای بلوند طلایی گرم، چشمان آبی روشن داشته باشید، و رنگ پوست شما وقتی با بهترین رنگ هایشان هماهنگ شود درخشش واقعی دارد و می توان یک استایل زیبا و منحصر به فرد داشت.

برای داشتن استایل متفاوت پیشنهاد می کنیم از محصولات فروشگاه آنلاین عمده فروشی پوشاک زنانه آنالی دیدن بفرمایید. مشاورین ما پاسخگوی سوالات شما هستند .

در نتیجه

از مطالب فوق دریافتیم برای داشتن استایل مناسب با رنگ های بهاری مواردی مانند: سلیقه، رنگ پوست، رنگ مو و رنگ چشم در استایل ما تاثیر دارند تا بتوان یک استایل بهاری با ترکیب مناسب داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *