ست کردن رنگ لباس در پاییز

ست کردن رنگ لباس در پاییز

ست کردن رنگ لباس در پاییز

در حالی که می توانید هر رنگی را که دوست دارید بپوشید ، شکی نیست که تن های خاصی فقط در فصول خاص مناسب تر هستند.درست مانند لباس ها با رنگهای روشن و سفید که برای تابستان بسیار مناسب هستند ، قطعاً بهتر است از رنگهای خنثی و کمی تیره تر برای لباس هایتان در پاییز استفاده کنید.

با رسیدن فصل پاییز و با کوتاه شدن روزها ،درجه حرارت کمی پایین می آید و ما می دانیم که انتخاب لباس مناسب برای این فصل چقدر دشوار است تا بتوانید با تغییرات آب و هوایی همگام باشید.این فصل برای مد بسیار مناسب است و دانستن اینکه هنگام ترکیب لباس ها چه چیزی خوب جفت می شود ، می تواند مشکل باشد.

اما چه پارچه هایی برای فصل پاییز مناسب است:

  • جیر – پارچه ای که واقعاً در این زمان از سال خودنمایی می کند،جیر نسبتاً مقاوم و ضخیم است،اما هنوز سبک وزن است و می توان آن را در روزهای معتدل پاییزی پوشید.یک شلوار جیر بپوشید یا برای ارتقاء فوری لباس خود یک کت جیر بپوشید که هم کاربردی و هم شیک است.دشمن جیر آب است،بنابراین اگر قرار است روز بارانی باشد،مطمئن شوید که آن را به درستی درمان کرده اید یا آن را با چیزی ضد آب عوض کرده اید.
  • پشم – برخی از روزها و شبهای پاییزی می توانند بسیار خنک باشند.پشمی که از بره ها بدست می آید،با کیفیت ترین پشم موجود است و یک گزینه فوق العاده در روزهای سرد پاییزی خواهد بود.
  • چرم – پاییز زمان مناسبی برای پوشیدن لباس های چرمی است.

پاییز لباس چه رنگی بپوشیم

پالت رنگ پاییزی

اکثر مردم رنگ ها را به طور تصادفی انتخاب می کنند و بنابراین لباس هایی را انتخاب می کنند که با هم به خوبی مطابقت ندارند.اگر می دانید با رنگ ها چه کنید،مد می تواند در پاییز نیز بسیار هیجان انگیز باشد.

پاییز به معنی تغییر رنگ برگ هاست.زمین در حال تغییر رنگ است – کمد لباس شما نیز باید اینگونه باشد!این زمان از سال برای رنگ های خنثی و یکپارچه است.این یک قانون مطلق نیست ، اما به نظر می رسد رنگ های خنثی و تیره برای این فصل مناسب تر باشند.قهوه ای ، زرد و نارنجی از رنگ هایی هستند که پیشنهاد می کنیم در کمد لباس پاییزی خود قرار دهید.رنگ قهوه ای رنگ فوق العاده ای است که در لباس پاییزی مورد علاقه شما ترجیح داده می شود ، زیرا ترکیب آن با چند رنگ دیگر واقعاً آسان است و این همان چیزی است که همه ما میخواهیم.

اما صادقانه بگویم فکر نمی کنم فصل پاییز فقط مربوط به رنگهای زرد،نارنجی و قهوه ای باشد.گزینه های رنگی زیادی وجود دارد که بیشتر به شما می آید و ایده های بهتری برای لباس به شما می دهد.به عنوان مثال ، سایه های سرد قرمز.قرمز رنگ قدرتمندی است ، بنابراین باید بگذارید در لباس شما بدرخشد.سبز هم همین طور!تا زمانی که حداقل دو رنگ از این رنگها را در کمد لباس خود داشته باشید ، لباسهای پاییزی شما از نظر پر شیک بودن تضمین می شوند.

رنگ لباس پاییزی

فقط روی کیفیت سرمایه گذاری کنید

همه ما آنقدر لباس داریم که قطعاً نیازی به مراجعه به مغازه ها نیست.اما اگر لباس جدید نیاز دارید،فقط روی لباس های با کیفیت سرمایه گذاری کنید.خرید لباس های باکیفیت و پایدار از تولیدکننده لباس زنانه گرانتر است،اما به خاطر خدا،از شکایت در مورد آنها دست بردارید ، زیرا دقیقاً می دانید که چرا چنین است!و به هر حال خیلی گرانتر هم نیست،این روزها مارک های معروف زیادی برای انتخاب وجود دارد که برخی ارزان تر از بقیه هستند.

نکته این است که لباس های باکیفیت و پایدار برای ماندگاری تولید می شوند.ماندگاری در استفاده ، دوام و در شستشو.بله ، اشک و لکه رخ می دهد ، اما حدس بزنید اینها با لباس شما چه می کنند؟!لباس های تولید شده با پارچه های باکیفیت را می توان براحتی تمیز کرد ، بدون اینکه تغییری در کیفیت و رنگ آنها ایجاد شود.بسیاری از مارک های پایدار حتی خدمات نگهداری لباس هایی را که خریداری می کنید ، ارائه می دهند.

حالا نوبت شماست ، لباس پاییزی مناسب شما کدام است و دستور نگهداری پشت آن چیست؟من عاشق کمی بحث مد هستم ، بنابراین لطفاً نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *