امسال چه رنگ لباسی ترند شده است؟

معرفی رنگ سال همواره تاثیرزیادی در دنیای مد و فشن دارد. رنگ سال معمولا مفاهیم مختلفی را در دل خود دارد. کمپانی پنتون هر ساله با معرفی رنگ جدید دلایل انتخاب آن را نیز بیان می کند.

اگر شما طرفدار مد هستید و یا برای اشنایی با رنگ سال هیجان دارید مطالعه این مقاله برای شما بسیار جذاب خواهد بود. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با رنگ ترند سال 2024/1403 ، فلسفه انتخاب این رنگ و ترکیب آن با دیگر رنگ ها آشنا نماییم تا شما استایل زیبا تری داشته باشید.

امسال چه رنگ لباسی ترند شده است؟

از سال 2000 به بعد مرسوم شد که هر سال جدید میلادی یه رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب شود. هر سال میلادی که رنگ را انتخاب می نمایند برا سال شمسی نیز همان رنگ مورد استفاده قرار میگیرد.

طبق رسم هر ساله کمپانی پنتون چند روز مانده به پایان سال جاری یک رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب می کند. افراد در ایران از این رنگ در مدل های لباس و حتی در دکوراسیون داخلی منزلشان نیز در آستانه سال شمسی جدید استفاده می نمایند.

امسال نیز همانند سال های گذشته کمپانی پنتون در آستانه سال جدید میلادی یک رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب نموده است. رنگ سال 2024 / 1403 نیز به رنگ هلویی که ترکیبی از رنگ نارنجی و صورتی می باشد معرفی شده است. رنگ Apricot Crush یا هلویی نماد آرامش و خوش بینی برای مردم جهان است.

پنتون رنگ سال را اینگونه توصیف میکند: ” تن نارنجی گرم و خودجوش است و همچنین حس اعتماد و اطمینان را اللقا میکند.”

استفاده از رنگ سال در طراحی پوستر ها و آیتم های تبلیغاتی بسیار موثر بوده و می تواند بهترین بازخورد را نیز بدهد.

سال 2024 چه رنگی مد شده است؟

رنگ هلویی با کد رنگ F87C56 یه رنگ گرم و دلنشین است که می تواند به محیط ها آرامش و به ظاهر جذابیت خاصی ببخشد. همچنین این رنگ پاستیلی به صورت عمومی به عنوان یک رنگ نرم و آرامش بخش شناخته می شود. این رنگ احساساتی مثبت مانند شادی، آرامش و دلنشینی را فراهم می کند.

معرفی رنگ سال چه اهمیتی دارد؟

معرفی رنگ سال توسط موسسه معتبر پنتون می تواند مسیر های ترند را تغییر دهد. بسیاری از طراحان با الهام گرفتن از رنگ سال و بازی با رنگ ها می توانند خلاقیت بیشتری در زمینه طراحی لباس و مد داشته باشند. سلبریتی ها و افراد مشهور با استفاده از رنگ سال استایل های متعدد و جذابی را رقم خواهند زد.

پوشیدن لباس مطابق با رنگ سال می تواند بیانگر احساسات و عقاید شما باشد. استفاده از رنگ هلویی برای استایل های فصل بهار و پاییز بسیار زیبا و مناسب می باشد.

با رنگ سال چه رنگ هایی ست می شود؟

در این مقاله پوشاک آنالی که بهترین تولید کننده سارافون می باشد قصد دارد شما را در داشتن ظاهری آراسته و زیبا همراهی نماید.

رنگ هلویی یک رنگ همه کاره است و برای انواع لباس های رسمی، لباس های راحتی و لباس کار قابل استفاده بوده و شما را در همه این استایل ها جذاب و اراسته نمایش می دهد.

برخی از روش های کلی برای استفاده از رنگ سال  و انتخاب رنگ متناسب با آن می توان به روش های زیر اشاره کرد:

  • استفاده از رنگ اصلی به عنوان رنگ لباس: رنگ سال که رنگ هلویی است می توانید لباسی با رنگ هلویی و یا لباسی با طرح های به رنگ هلویی انتخاب نمایید.
  • استفاده از رنگ های مشتق با رنگ سال: می توانید از رنگ هایی که مرتبط با رنگ سال هستند مانند رنگ های پاستیلی، آبی و ….. استفاده نمایید.
  • استفاده از رنگ سال در جزئیات لباس: می توانید از رنگ هلویی در جزئیات کوچک لباس مانند دکمه، گل و یا جیب لباس استفاده نمایید.
  • ترکیب رنگ ها: می توانید رنگ سال را با رنگ های دیگر ترکیب کنید تا ظاهری خاص و جذاب به لباس ببخشد. در این مقاله می توانید ترکیب رنگ هلویی با انواع رنگ ها که می تواند استایل شما را متمایز نماید بخوانید.

ترکیب رنگ هلویی با رنگ های پاستیلی

اگر می خواهید یک استایل جذاب و در عین حال ترند داشته باشید می توانید رنگ هلویی را با رنگ های پاستیلی مورد استفاده قرار دهید.

شما می توانید از رنگ های پاستیلی جلاتویی نیز در استایل خود استفاده نمایید که این رنگ ها در دسته بندی رنگ های پاستیلی قرار دارند اما دارای رنگ های بیشتری می باشند. استفاده از رنگ های پاستیلی جلاتویی و ترکیب آن با رنگ هلویی می تواند درخشندگی و زیبایی خاصی را به استایل شما بدهد.

ترکیب رنگ هلویی با آبی روشن و تیره

اگر به استایل های خیره کننده علاقه دارید می توانید رنگ هلویی را با انواع رنگ آبی ست نمایید و از آن به عنوان لباس رسمی و راحتی استفاده نمایید. ترکیب رنگ هلویی با رنگ آبی حس ظرافت و آراستگی را به استایل شما منتقل می کند. این ترکیب رنگ بسیار مورد توجه همگان قرار دارد . این ترکیب رنگ با یکدیگر همخوانی بی نظیری پیدا میکند و استایل خارق العاده و بسیار زیبایی را برای شما خلق می کند. شاید این دو ترکیب در نگاه اول اختلاف سردی و گرمی زیاد به نظر بیاید ولی ترکیب این دو رنگ می تواند تعادل خوبی را ایجاد کند.

ترکیب رنگ هلویی با تناژ های مختلف سبز و نارنجی

رنگ هلویی با رنگ سبز جذابیت ویژه به استایل شما می دهد. ترکیب شدن این رنگ با رنگ سبز و نارنجی یک ترکیب چشم نواز و زیبایی را رقم میزند. این رنگ انرژی زیادی دارد و باعث ایجاد احساس آرامش و تعادل ، افزایش انرژی و جلوگیری از استرس می شود. این ترکیب رنگ حس جسور بودن و بی نظیر بودن را به شما منتقل خواهد کرد.

ترکیب رنگ هلویی با رنگ هایی با تناژ تیره

اگر به دنبال یک استایل با ظاهری زنانه و در عین حال ظریف هستید ترکیب رنگ هلویی با رنگ هایی با تناژ تیره برای شما پیشنهاد می شود. این ترکیب رنگ می تواند به شما یک استایل زیبا و متفاوتی بدهد. از جمله رنگ های با تناژ تیره که می توان با رنگ هلویی ست کرد: رنگ قهوه ای، آبی مات ، نارنجی سوخته و سبز فیروزه ای می باشد که ظاهری جسورانه و زیبا به شما ارائه می دهد.

در نتیجه:

انتخاب رنگ سال برای استایلتان می تواند حس خوب شما رو به دیگران منتقل نماید. ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر می تواند شما در میان دیگران جذاب تر و متمایز جلوه دهد.

در پایان، مهم است که در طراحی و انتخاب رنگ، به سلیقه شخصی توجه نمایید و از رنگ ها به عنوان ابزاری برای بیان و ایجاد احساسات مناسب استفاده کنید.

پوشاک آنالی عرضه کننده انواع سارافون در صنعت مد و فشن می باشد که با استفاده از جدید ترین ترند ها لباس هایی خاص به شما عرضه میدارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *